cheneequainaustralie.reismee.nl

6 weken ...

Adelaide ovaal, footy: De nationale sport hier is Australian football, ook wel footy. Een van de adelaide team zat is the grand finals ( de finale haha ) in Melbourne. Bij hun station kon je deze wedstrijd bekijken. Het bijzondere hieraan vond ik dat het plein voor het station helemaal vol zat met mensen. Iedereen had stoeltjes mee en er was een onwijs relaxen sfeer. β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€” Hiking: Met mijn Franse vriend heb ik gewandeld van de uper waterfall naar de lower waterfall. Onwijs mooi! De natuur hier is prachtig. β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€” Dierentuin: Dit weekend ben ik met 2 van mijn host kinderen en hostdad naar de dierentuin hier in Adelaide geweest. β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€” Victor Harbor: Vorige weekend heb ik een dagje met mijn hostgezin rondgelopen in Victor Harbor. Hier maar een pet gekocht, ik HAAAT petten bij mezelf maar dat is hier echt nodig haha. β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€” Uiteten: Vrijdag ben ik uiteten geweest met Mn Nederlandse vriendin en daarna hebben we een vodkatje gedronken in een Duitse bar. β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€” Strand dagje: Vandaag heb ik mijn eerste echte strand dag gehad in AustraliΓ«. Het was prachtig weer EN ik ben niet verbrand. Toen ik naar het water keek zag ik opeens een Fin, ik begon te schreeuwen hahah want dit waren dolfijnen! 2 volwassen en een kleintje, echt een geluksmomenten ( die ik helaas niet heb vast kunnen leggen )

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie