cheneequainaustralie.reismee.nl

BIJNABIJNABIJNA

Hee hoi Hallo!

Veel van jullie weten dat ik al heeeeel lang naar Australië wil, EIN-DER-LIJK heb ik een datum! Ik vlieg 4 september naar AUSTRALIË!!!

Ik ga hier 9 maanden werken als Au pair bij een super leuk gezin in adelaide. Het gezin bestaat uit ; vader, moeder en 3 kinderen. Daarna wil ik graag gaan reizen. Hoe dit eruit gaat zien, weet ik nog niet. Ik wil graag een jaar in Australië blijven.

Ik vertrek dus al over 2 weken naar Australië en ik vind dit super spannend! Ik weet echt niet wat ik allemaal mee moet nemen. Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik geen extra kilo's bij kan boeken.... dit maakt het kiezen uit spullen nog lastiger. Vooral mijn schoenen, zoals vele van jullie weten heb ik een schoenen verslaving en ik weet echt niet welke ik mee ga nemen ( en ja ik draag ze echt allemaal hoor!! ). Mijn ouders zullen veel DHL pakketjes versturen Hahaha .

Deze week start mijn laatste werk week, ik heb echt nog helemaal niet het idee dat ik bijna wegga maar dat is toch echt wel zo!

Zaterdag hebben mijn ouders een afscheidsfeestje geplant ( Nouja, ik denk vooral mijn moeder haha ). Helaas kunnen mijn opa en oma en niet bij zijn, ze zijn op vakantie. Gelukkig komen ze me uitzwaaien op Schiphol!

Pff Schiphol, afscheid nemen.... verschrikkelijk, daar kijk ik zo tegen op! Maar dat hoort er helaas bij en wat is nou een jaar op het leven van een mens?

Een ding weet ik zeker; ik ga onwijs genieten van de laatste 2 weken hier in Nederland.

Veel liefst en kusjes, 

Cheneequa 

P.S. In Australië zijn de seizoenen omgekeerd, wat inhoud dat ik de lente in ga. 

Reacties

Reacties

Sylvia Foekens

Wat een Bofbips ben jij dat je nu meteen al een dubbele zomer tegemoet kan zien. ?? Lekker bijkleuren. ?? Veel plezier vanaf hier ??

Karin Moerland

Ik wens je heel veel succes Cheneequa en een goede reis a.s. maandag! Het gaat je lukken en je krijgt er een hoop levenservaring bij. Sterkte met afscheid nemen. Dat is en blijft moelijk! Groetjes Karin Moerland ( voetbalteam Bayo)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!