cheneequainaustralie.reismee.nl

6 weken ...

Heeeeey!!

Morgen is het alweer 6 weken terug dat ik richting australië vloog en ik heb het onwijs naar mijn zin!

Mijn hostfamilie is nogsteeds geweldig! Ik kan het echt zo goed met ze vinden en zezijn ook super lief! Ik heb echt onwijs veel geluk met dit lieve, gastvrije en gezellige gezin.

Mijn afgelopen weken heb ik vooral veel met andere au pairs gespendeerd, mensen leren kennen. Ik vond/vind dit best lastig, als au pair werk je natuurlijk in het gezin en ontmoet je mensen via internet of via via. Zoals de meeste van jullie weten ben ik sociaal en maak ik “meestal” makkelijk vrienden, maar hier vind ik dit best lastig.

Ik heb wel een onwijs leuk Nederlands meisje leren kennen waar ik goed mee klik! Ook een Franse jongen maar die is helaas alweer terug naar Frankrijk. En ik heb (toevallig) vandaag 3 leuke Duitse meisjes ontmoet en we hebben een heerlijk dagje op het strand gezeten.

Ook heb ik het uitgaansleven van adelaide verkent en ik heb me misdragen Hahahaha. Onwijs gezellige mensen die Aussies! Ik heb geluk dat er een nachtbus naar het dorpje gaat waar ik woon. Ik woon namelijk in “ the Hills” en een taxi/uber kost al snel 60 dollar.... toen ik erachter kwam dat er een nachtbus reed begrepen jullie wel dat dit me heel gelukkig maakte ( kost ongeveer 4 dollar...)

Het begint hier nu lekker warm te worden, morgen 30 graden en dinsdag zelfs 32.... dat noemen ze hier lente, ik ga dood deze zomer.

Ik denk dat dit het wel weer is voor deze blog! Ik heb ook wat foto’s geüpload en Julliemogen mij natuurlijk altijd vragen stellen!


Xxxx Cheneequa

P.s ik vind het super leuk om te horen hoe het leven in Nederland is ( Thanks Irma )



Reacties

Reacties

Ans

Hoi Cheneequa,fijn dat je het zo getroffen hebt met je gezin . Maak er een mooie tijd van.je bent ook een spontane meid .groetjes Ans.

Elly

Komt helemaal goed met jou daar in Australië ☀️?
Ben blij dat je een leuk gezin heb En dat je goede sociale contacten heb Denk aan je En blijf genieten DIT overkomt je misschien maar een keer in je leven ???

Karin Moerland

Hoi Cheneequa, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en een leuk gezin hebt getroffen. 6 weken alweer, wat vliegt de tijd! Geniet ervan en maak er een onvergetelijke tijd van. Groetjes Karin Moerland

irma

Heeeey Cheneequa,

Wat leuk dat je weer wat te schrijven heb en al je foto's plaatst want dat zijn er wel even een paar,
nou nou!!
En ik zat er eerlijk gezegd ook wel een beetje op te wachten ook,
op happy nieuws van jou .
Je ziet er goed uit op de foto's, je bent en blijft een lekker wijffff.
De aussies zijn dus gezellig lees ik en das mooi.

Ik heb toch ook nog een vraag, hoe is het met het sporten?
Als het daar warmer weer word gaat dat niet makkelijk.
Want eerlijk is eerlijk dan neem ga ik ook op non actief gna gna.
Maar lukt het bij jou wel? om spartaans aan de gang te gaan?

Het is hier vandaag ook lekker warm en dat houd een paar dagen aan een lekker na zomers weertje
Of eigenlijk is het herfst, lente, en zomer tegelijk we gaan weer records breken.
Het was vandaag een graad of 22 en dat schijnt dus morgen nog warmer te worden, naja ik geniet ervan !
Maar ik sport er even niet bij.

Als je weer tijd heb zie wel weer een reactie van je op mijn vraag en als ik er weer eentje heb weet ik je te vinden.

Nou doei de mazzel en tot de volgende reismee reactie dikke knuff weer X
Irma

Rimke

Hoi Cheneequa,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Dat moet toch wel heel bijzonder zijn om op een andere plek dan thuis je verjaardag te vieren!
Fijne dag en groetjes,Rimke5

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!