cheneequainaustralie.reismee.nl

Alweer bijna 6 maanden?

Hee hallo!


Een nieuwe blog! En ik ben al zo lang weg hahaha.

Alles gaat nog steeds goed! Mijn host family is nog steeds top en ben nog steeds super blij dat ik hier zit! Ik ben zo dankbaar voor alles dat ze voor me doen en hoe ze met me omgaan. De kinderen zijn ook nog steeds super leuk haha en de baby is nu 1 geworden! Zo gek om zn kleintje te zien opgroeien...

Over een week gaat er iets super spannends gebeuren! Birgitta ( een van mijn beste vriendinnetjes! ) komt langs! Ik kan het gewoon niet geloven.... het gaat zo raar zijn om hier iemand te hebben van thuis. Maar hoe leuk! Ik kan haar laten zien hoe mijn leven er hier uitziet en hoe fijn ik het hier heb. Ik ben zo blij dat ik zoiets met haar kan delen en ik kan echt niet wachten tot ze hier is!!

Begin mei ga ik weg bij dit gezin, echt zn gek idee! Dit is mijn thuis nu en ik moet straks weer afscheid nemen van mensen waarom ik best wel veel ben gaan geven de afgelopen tijd. Ik kijk hier dus ook niet zo naar uit maar het is toch ook wel weer leuk om veder te gaan ofzo haha.

Wat mij heel erg meegevallen( en ik durf dit nu ook wel met zekerheid te zeggen ) is de heinwee. Ik mis iedereen wel echt onwijs erg, maar niet zo dat ik er verdrietig om ben of er ziek van ben ofzo. Ik dacht dat ik dit wel echt zou hebben maar dit valt dus onwijs mee!

Nederlands praten is zo gek! Voordat ik zoveel Engels sprak weet ik nog dat buitenlanders altijd zeiden dat we zoveel met de GGGG spraken. Ik vond altijd dat ze zich onwijs aanstelde maar ik hoor het nu dus ook! VERSCHRIKKELIJK!! Elke keer als ik Nederlands praat hoor ik die lelijke G zo duidelijk Hahahaha. ( maar toch is niks lekkerder dan gewoon Nederlands praten! )

Ik ben onwijs blij als ik zie dat jullie de tijd nemen om blog te lezen en/of een reactie plaatsen! Onwijs bedankt! Ik waardeer dit echt onwijs erg en ik lees ze ook allemaal! Deze reacties maken mijn dag echt goed!

Dikke kus!

Cheneequa

P.S. Vragen zijn altijd welkom en ik zal dit keer wat sneller wat schrijven!


Reacties

Reacties

Wendy

Fijn dat je t zo naar je zin hebt.
Geniet ervan!
Dikke kus X

Elly

Hoi Cheneequa Leuk weer eens iets van je te horen Ben blij dat het goed met je gaat Geniet er maar van, voordat je het weet ben je weer terug in Wormer
Wij zijn vandaag 40 jaar getrouwd ?? Ik hoor je denken ? WAT een “lange”tijd samen ? Maar de tijd vliegt Voor je het weet heb verkering/ koop je een huis/ krijg je kinderen/ en wordt je oma (ha ha) MAAR WEL DAT ALLEMAAL HIER IN NEDERLAND gaan doen ???‍?‍??‍?‍????? Wij zijn verleden weekend met ze allen naar Zeeland geweest Lekker gezwommen /gewandeld/ naar het strand?☀️? met Lucas erbij GEWELDIG ? Geen feest maar lekker samen op pad Phon is in februari 65 jaar geworden en ik wordt het in augustus Dan geven we een groot tuin feest ???? Verder gaat alles zijn gangentje Romy en Conny en Lucas krijgen (in juni) een zoon en broertje erbij Leuk hè Heel veel knuffels van ons allemaal ???????

Mylène

Hai Neeqie.
Leuk weer iets van je te lezen. Hier pokke koud (-2 maar veel wind dus voelt als minstens -8) maar prachtig weer....strak blauwe luchten en een fel zonnetje. Er zijn zelfs mensen die denken dat er toch nog een elfstedentocht komt ?
Hoe is het verder met je? Wat doe je nou zo allemaal op een dag? Ben je vrij in het weekend? En als je in mei klaar bent, kom je dan ook meteen terug naar Nederland? Wat is de temperatuur daar? Hier heerst al enkele weken een vervelende griep en bij mij begint het dus nu... heerlijk in de voorjaarsvakantie ☹. Hoe krijg ik t voor elkaar ?
Nou meis, lekker nog even genieten van alles en tot horens. Liefs, Mylène

irma

Hallo Cheneequa !

Ja alweer bijna 6 maanden weg, meid wat gaat de tijd snel.
En wat goed dat je zo als geen heimwee hebt, want als je daar wel last van had gehad.....tja daar weet ik alles van.
Het is ook een heerlijk gezin om dat dus niet te hebben, want dat lezen we van je.
Je heb nog een paar maanden om van te genieten.

Leuk dat er een vriendin naar je toe komt, dat is zeker leuk om alles haar alles te laten zien hoe je daar leeft en je de dagen door komt. Veel plezier saampjes .


Je weet het is hier winter en behoorlijk ook.
Het is goed koud maar ja daar is het dus ook de tijd voor, gister en vandaag is er flink veel wind bij.
Dat is minder leuk want al schijnt het zonnetje je waait bijna van je fiets.
Want ik waaide net ook bijna tegen 2 auto's aan die voor de Deka stonden toen ik op fiets was.
Ik pak als ik verder ga toch nog even de auto die hier voor de deur staat lekker makkelijk ook.
En de kachel staat ook lekker aan, dat zal bij jullie niet nodig zijn Ha.

Heel veel plezier daar een dikke kus en knuff en GGGGGGoodbay Lieverd X
En tot je volgende bericht !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!