cheneequainaustralie.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hee hoi hallo & welkom op mijn reislog!

In mijn blog vertel ik dingen over mijn reis in en naar Australië!

Ik heb heeel erg getwijfeld of ik een blog zou beginnen. Dit omdat ik dyslectie heb en ik gewoon heel veel spelfouten maak. Ook ben ik niet iemand die bijvoorbeeld elke week een blog ga oploaden ofzo. 

Ik heb er toch voor gekozen een blog bij te houden, omdat ik heel vaak de vraag hoor; laat je wel wat van je horen! En elke keer hetzelfde verhaal vertellen... daar heb ik geen zin in Hahaha. Dus bij deze; sorry voor de spelfouten. 

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Cheneequa

Reacties

Reacties

Jolanda

Ah Cheneequa leuk dat je toch reislog gaat bijhouden.
Super spannend echt leuk voor je.
Making new memories ?

Simon Prins

Leuk als we af en toe wat horen ! X Simon

Elly

Heb gisteren de uitzending gezien van Rob's tuin verbouwing ????GEWELDIG
Jullie staan er goed op Vooral Erik ??Hoe was je Reis ?✈️Lang en vermoeiend?
Alles oké daar in het verre Australië? Begin je al een beetje te wennen ? En hoe is het om de hele dag Engels te praten? Hier is alles oké Lucas heeft zijn eerste stapjes gezet ?GEWELDIG ?
Groetjes ? En KNUFFELS ?? van elly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!