cheneequainaustralie.reismee.nl

Afscheidsfeestje...!

Hee Hee Hee!

Ben ik weer!! Ik wou via deze weg iedereen bedanken die op mijn afscheidsfeestje was! Ik heb het echt onwijs naar mijn zin gehad!

Bedankt voor alle lieve woorden, de gezelligheid en het feit dat je er was! Ook heel erg bedankt voor de mensen die mij fotoruimte hebben gegeven! Dit gaat zeker van pas komen en ik ga er nu alvast gebruik van maken! ( zie fotoalbum; ik heb een paar leuke selfies geplaatst! )

Heb ik nu het gevoel dat ik wegga? Nee nogsteeds niet Hahaha, ik ben nogsteeds niet zenuwachtig. Karlijn ( mijn vriendin die net terug is van een half jaar Australië ) zegt dat dit bij haar pas de dag zelf kwam. Ik denk dat ik dat ook ga hebben, niet dat dat het beter maakt. Ik word waarschijnlijk onwijs emotioneel die dag haha.

Nogmaals bedankt en ik spreek jullie snel!

Xxx Cheneequa

Reacties

Reacties

Karin Moerland

Hoi Cheneequa, wanneer vertrek je naar Australië? Het zal een enorme ervaring voor je worden. Veel succes! Groetjes Karin Moerland (voetbalmoeder team Bayo)

Joke klous

Hoi wijfie, heel veel plezier en geniet ervan, mooie reis lieverd xx

Lieke

Wat ontzettend dapper en leuk dat je dit gaat doen cheneeq! Echt heel gaaf! Ik ben super benieuwd naar je verhalen.

Heel veel plezier en dikke succes knuffel!
Liefs Lieke

Mylène

Hai moppie. Heel veel plezier en een onwijs fijne tijd in Australië. Stiekem ben ik wel een heel klein ietsiepietsie jaloers op je ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!